A takovým dobrým přítelem nejen na telefonu jsou u povinného ručení tzv. asistenční služby.

Dalším z parametrů, podle něhož poznáte kvalitní povinné ručení, je rozsah asistenčních služeb, na které se dnes zaměříme v našem posledním díle seriálu Jak poznat kvalitní povinné ručení.

Povinná ručení se mohou pojišťovna od pojišťovny velmi lišit dle toho zda obsahují, popř. v jakém rozsahu, základní nebo rozšířené asistenční služby.

„K čemu mi budou?“

Můžete se ptát, k čemu vám takové asistenční služby budou. Proč si za ně připlácet? Byť jen pár set korun. Věřte, že v případě nečekané situace (a nemusí jít rovnou o dopravní nehodu) budete velmi rádi, že je máte. Investované peníze do asistenčních služeb se vám několikanásobně vrátí.

Mohou totiž pomoci také například s nenadálou závadou, s píchnutou pneumatikou, se zabouchnutými klíči ve vozidle nebo dokonce třeba s prázdnou palivovou nádrží. 

Jak asistenční služby pomáhají?

Nejběžnější součástí asistenčních služeb bývá odtah vozidla v případě nehody či poruchy do nejbližšího nebo libovolně zvoleného servisu, a to dle nastavení a pojistných limitů.

Druhou nejvyužívanější asistenční službou bývá náhradní vozidlo pro případ opravy vašeho vozidla. Zde se také mohou parametry velmi lišit dle pojišťovny, a to například v maximální hrazené částce nebo v maximálním počtu dní zapůjčení.

To není všechno

U těchto dvou asistenčních služeb to rozhodně nekončí a pojišťovny mnohdy nabízejí velmi užitečné služby. Z dalších asistenčních služeb například uveďme:

  • Příjezd mechanika a oprava poruchy na místě
  • Oprava píchnuté pneumatiky
  • Výměna vybité baterie
  • Ubytování v případě nehody v zahraničí nebo např. doprava domů
  • Odemčení vozidla se zabouchnutými klíči
  • Pomoc v případě záměny nebo vyčerpání pohonných hmot
  • Právní asistence nebo asistence při jednání s policií nebo úřady (hodí se zejména v zahraničí)
  • Teletlumočení či navigování
  • Nebo dokonce zapůjčení obnosu na nutnou opravu

 

Tak jakou z těchto asistenčních služeb umí vaše povinné ručení?

Asistenční služby jako přítel na telefonu již v minulosti „vytrhly trn z paty“ mnoha řidičům. Nečekejte až vás s autem zaskočí nějaká nečekaná událost a buďte na ně připravení.

S výběrem povinného ručení a nastavením asistenčních služeb na míru vašim potřebám vám rádi a zdarma pomůžeme v rámci kalkulace povinného ručení. Stačí se nám ozvat jedním z těchto způsobů:

  • zavolejte nám ZDARMA na číslo 800 223 227 (pondělí až pátek 8:30 až 17:00)
  • nechejte nám na sebe číslo zde a my vám sami ve vámi požadovanou dobu zavoláme
  • nebo vyhledejte a kontaktujte svého poradce Salve Finance.
Sdílet příspěvek na: